2017. március 9., csütörtök

T2 Trainspotting

Válaszd a folytatást! Válaszd a nosztalgiát; válaszd a régi karaktereket új helyzetekben, a régi helyzetek mintájára! Válassz egy marha jó filmet; válaszd a Trainspotting 2-őt!
Gondolom a bevezetőből is látszik, hogy nekem marhára bejött ez a film. Viszont semmiképp sem ajánlom olyannak, aki nem látta az első részt. Nem csak, hogy rengeteg jó poén származik a 20 évvel ezelőtti eseményekre való visszautalgatásból, de megannyi képkoca is felbukkan az eredeti 96-os filmből.

Amúgy nem lesz ez egy hosszú írás, Renton, Sick Boy, Spud és Begbie mind visszatérnek, és mind a négyen megváltoztak azért jócskán az elmúlt 20 évben. Kár, hogy nem láthattam még akkor az első részt, amikor megjelent. Akkor még jobban ütött volna a nosztalgia, bár így is elég rendesen sikerült elkapjon, fantasztikus jeleneteket vezényelt le a rendező, Danny Boyle. A színészek természetesen egytől egyig lubickolnak, szemmel láthatóan örömüket lelték a visszatérésben.

Na, kb. ennyi, nézzétek, ha szerettétek az elsőt és nem vagytok begyöpösödöttek, ezt is imádni fogjátok. Én imádtam, nem kérdés, hogy itthon is nézős lesz majd. Minden percét élveztem. Köszönöm Danny Boyle, köszönöm srácok, fasza kis utazás volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése